Print artikel

ATLAS Podcast: V for sejr

Redaktionelt
09.05.20
I november 2019 gik forfatter Jacob Skyggebjerg undercover som medlem af Stram Kurs og deltog i partiets omdiskuterede rigskongres på Christiansborg. I ATLAS Podcast kan du høre forfatteren læse sin reportage højt og komme med bag artiklen, når Skyggebjerg udfolder sine forberedelser til rigskongressen.

I månedens særudgave af ATLAS Podcast kan du høre Jacob Skyggebjerg læse sin reportage V for sejr højt. Artiklen er en tour de force gennem Rasmus Paludans mutation fra diskussionslysten jurastuderende til selvudnævnt “hård mand”. Det er også et kig ind i et smertens fællesskab båret af angst, mørke og nederlag. Vi har alle brug for et fællesskab for at overleve, og Jacob Skyggebjerg viser os, hvordan Stram Kurs blev det sejrende fællesskab, som medlemmerne havde manglet. Tag med på Skyggebjergs kamikaze-projekt og hør, hvordan det kom så vidt.

Du kan også læse Skyggebjergs reportage her eller i den seneste udgave af vores trykte magasin. 

Hør også interviewet, der går bag om artiklen, når Jacob Skyggebjerg udfolder det arbejde, der ledte op til rigskongressen.

Vi bruger cookies

Vi bruger cookies til at integrere med vores videoudbyder og til at lave anonymiseret statistik over trafikken på vores hjemmeside.
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Loven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for at sikre leveringen af den tjeneste, du udtrykkeligt har anmodet om at bruge. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke.

Dette websted bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies sættes af tredjeparts tjenester, der vises på vores sider. Du kan til enhver tid ændre eller tilbagetrække dit samtykke fra Cookiedeklarationen.

Læs mereLuk

Statistik cookies hjælper webstedsejere med at forstå, hvordan de besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere oplysninger anonymt.
Sociale medier cookies tillader os at integrere med velkendte sociale mediers platforme. Formålet er en mikstur af marketing, statistik og interaktioner med 3. parts platformen.